dissabte, 25 de febrer del 2023

Recapitulació reflectiva


M'ha passat el temps sense voler.

Ell té potestat pròpia,  tot i que, cada dia soc capaç de crear.

No em lamento mai , 

i tinc per bandera, la gratitud,  onejant. 

Mai dic: "No puc", "No en sé "; intento, i

amb les meves forces -permisiu que soc amb mi- arribo fins a on és possible. 

Llavors, em valoro i la meva autoestima és troba al cucurucull,  

de la meva escala de valors. 

Sé i sent, que tot és energia i les paraules i les actituds també. 

Que elles poden transformar el món i amb aquesta esperança,  sempre començo el dia.

Aprenc diàriament,  de persones "mortes", que deixaren la seva empremta i llegat; i com no, de persones vives,  amb les que m'intercomunic.

Si deixo un llegat,  perquè arribi on hagi d'arribar, i fa el miracle,  que transformi la visió,  la perspectiva d'una sola persona,  

la meva vida creativa,  amb les experiències i vivències,  haurà tingut un sentit. 


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

24 de febrer de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada