divendres, 3 de febrer del 2023

Preferències

M'alluny de la ignorància perversa,  com d'una víbora, 

que em vulgues clavar els ullals, 

i enmetzinar els meus sentiments.

Veig tanta estulticia , que em fa pànic. 

Escric per millorar-me a mi mateix,  

i sí és factible,  

fer més benèvol i harmoniós,  

el món que m'ha tocat de viure. 

Ara, ja no em desesperen aque

stes percepcions.

Aprofit la meva energia vital, 

per albirar nous espais,

on poder volar lliurement. 

Sense llastres,  sense servituds, alçant, dia a dia,

un clam per la meva dignitat,

perquè ningú me la trepitgi. 

Retorn a llegir molt. 

L'Univers, em porta el que precís. 

En el camí de vida, he après a escoltar-lo i percebre el que em regala.

Si del cor,  sorgeixen les meves paraules,  quasi segur, 

faran mella,  al qui les llegeixi. 

Harmonia està inspirada,  

Sant Blai,  la deu haver beneïda.


Josep Bonnín I Segura 

Vilafranca de Bonany 

3 febrer de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada