divendres, 17 de febrer del 2023

Carnaval o carnestoltes

 Carnaval o carnestoltes 


Avui, i em sap greu amics meus, he fet una polissonada. 

Ha estat inofensiva, i no puc dir si dolça, vosaltres direu. 

Em volia disfressar del flautista de Hammelin, no ha pogut ésser, la flauta travessera, no és a casa. 

Podria haver-ho arreglat amb la flauta de bec. I ho he deixat estar. 

Juguem,  de que vos sembla que em podria disfressar?

Pensau,  pensau...

D'argonauta? No, la mar està massa freda.

De capità pirata, em manca el garfi. 

De bubota,  no em veurieu la cara, i m'agobia,  no poder respirar davall del llençol.

Vull aire net i pur.

Vos dono pistes. Harmonia i jo tenim una tasca comuna. 

Cada vespre,  més o manco, arribem a ca vostra.

Estimem la paraula...

He sentit algú que ha cridat: Poeta?

Ha encertat plenament i li regalaré uns versos: 

"Em coneixes prou, 

la meva disfressa,  tal volta sigui una enganyifa.

Em sent poeta i escriure és la meva manera de sentir " 


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

17 de febrer de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada