dimarts, 14 de febrer del 2023

Carta harmònica




Bona tarda Josep, soc Harmonia.

 No fa massa estona ens coneixem. 

Jo no celebro el dia d'avui, i no et diré per quines raons, tot i que, intueix que les coneixes. 

Ets un enamorat de la vida; de les coses clares i senzilles, de les que gaudeixes a cada instant. 

No, no és un horoscop endevinatori. 

Arrel del que hem anat escrivint,  he percebut,  que ets una ànima sensible i humil. 

Que arribes a tu, no fou una casualitat,  ja què com tu sents, elles no existeixen. 

Ens havíem de trobar  i així ho hem fet.

Com no és poden trobar un poeta enamorat de la paraula  i una ploma,  que porta el teu signe del zodíac xinès: El dragó? 

Sé, que abans, Llibertat i Montblanc,  te ajudaren a escriure molt,  fins que pel motiu que fos, ja no pogueren. 

Espero i desitjo estar amb tu molts d'anys.  

Percebre i transmetre,  tot el que anam trobant dins la travesia de la vida.

Jo també sóc una enamorada dels mots  i m'encanta, que dolçament,  sense imposicions,  m'agafis,  enmig dels teus dits de la mà,  i vagin fluint aquestes paraules,  que Déu sap d'on provenen. 

Em feia molta il·lusió,  escriure't una carta,  prosa poètica,  reflexió o poema d'agraïment a tu que ets agrait amb la vida.

Un amic teu, que no vaig conèixer,  et deia sovint: "Gràcies per existir" . Faig meves, les seves paraules,  que les sent dins del plomi,  que és semblant al cor que teniu els humans.


* Les paraules "Gràcies per existir" foren i són d'en Rafel Cifre, que recorregué el camí de l'esperit. 


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

14 de febrer de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada