dimecres, 5 d’abril del 2023

Segrest

Han intentat segrestar-me les forces de la foscor.

Volien , com m'han comunicat,  que deixés d'escriure.

-Ens poses en perill. M'han dit, amb una mirada que em posava els pèls de punta.

Em trobava engalevernat,  sense resposta. 

Harmonia, que dormia amb un ull mig obert,  ja m'havia dit,  que esperava aquesta embestida. 

-Fa estona,  van darrera teu, per intentar anul·lar-te

Les fas nosa.

Des que estem junts i despertem la sensibilitat de moltes persones.  

Els enviem missatges de cor a cor.

No ho poden suportar. 

Com un llampec,  Harmonia-no ho sé,  com s'ha llevat el caputxo, en forma de llança poètica. 

-A en Josep, ni el toqueu,  ni l'ameneceu; 

o vos trobareu de front amb mi.

No vos tenim por.

Han marxat esperitades; no esperaven una resposta tan contundent. 

He mirat agraït a Harmonia. 

Li he promès que escriuria el que ens havia passat i que ho faria des del teclat, perquè descanses. 

Abans de dormir-se'n, m'ha dit: 

-Als teus amics i amigues,  que ens llegeixen,  i ens envien comentaris d'empenta; 

Dona-l'hi les gràcies. 

És meravellós el seu suport. 


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

5 d'abril de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada