divendres, 7 d’abril del 2023

80 anys de somnis

 80 anys de somnis 


Fins al final del poema, no sabreu del què escriuré. 

És una celebració d'un aniversari d'un fet literari,  que m'ha marcat i ensenyat molt, 

durant la meva llarga vida.

És un llibre, que em va impactar molt i a hores d'ara, el rellegeixo de tant en tant.

Sempre hi descobreix,  aprenentatges nous.

Sempre el tinc visible. 

Em trasllada a un món de fantasia, i imaginació,  al que he viatjat. 

Amb unes connotacions de realitat ben tangibles. 

Amb les meves paraules,  he intentat,  també,  fer-vos volar a mons màgics, als qui em llegiu. 

Segur que estau encuriosits. 

Una pista: 

"L'essencial és invisible als ulls, sols es veu bé amb el cor " Vos ressona una mica, vos fa vibrar,  la coneixeu? 

A mi m'ha acompanyat des que vaig descobrir el llibre o ell em va descobrir a mi.

Fa 80 anys que Antoine de Sants Exhupéry, va escriure,  

les marevelloses paraules de "El petit príncep " i pintar els seus fantàstics dibuixos.

He sentit,  que per tot el què m'ha aportat a la meva vida, com a senyal de gratitud, 

es mereixia un testimoni escrit.


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

7 d'abril de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada