dimarts, 25 d’abril del 2023

Resons de paraules

 Espais siderals,  on la melangia és notòria. 

Malgrat tot, 

les meves paraules,  en aquesta esponerosa primavera,  

volen com babaianes,  de flor en flor, 

líbant els seus nectars i les percepcions,  que em mouen per dintre. 

Elles, visibles, 

recerca constant de diccionaris, 

em fan ser molt afortunat i feliç. 

Bateguen,  a l'uníson del meu cor.

Em descobreixen nous mons, flaires, llums, colors i vivències. 

Les puc posar nom, amb les caligrafies amatents i màgicament, compartir-les. 

No és poc això!

Algunes, 

em reporten una musicalitat especial,  i es fan habituals als meus escrits i poemes.

Ens estimem.  

Per a mi son font de vida.


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

25 d'abril de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada