dissabte, 1 d’abril del 2023

1 d'abril poètic

Què li demanaria, la meva ploma Harmonia,  i un poeta irreverent,  a aquest mes d'abril, recent encetat? 

Harmonia, s'ha despertat i em proposa que: "Què l'estimació desbordi els límits del nostre enteniment "

Encertadissima,  trobo jo.

Afegeix: "Concòrdia,  empatia entre tots els éssers humans,  pau, que dintre de nosaltres,  ens porta a un viatge,  per arribar al port de la vertadera sinceritat i molta llum, per a discernir el camí,  que fem des del cor"

Harmonia,  poèticament,  estàs inspirada.

Compartim aquests desitjos. 

Jo, per a nosaltres,  demano: molta creativitat i inspiració,  

per poder, 

anar compartint diàriament,  

percepcions de vida, aprenentatge i saviesa. 

També,  molta humilitat,  actitud,  que obri portals màgics. 

Intentar, aquest mes, com els passats,  

crear harmonia al nostre redós,  

perquè el món sigui més amable i hospitalari. 

Poder arribar a vosaltres,  

amb un trajecte de cor a cor, i fer-vos vibrar,

amb les nostres paraules,  

que tant m'estimo. 

Cordialment (ve de cor)

vos podem assegurar,  que farem, tot el que puguem,  

perquè,  aquests desitjos, es manifestin. 

Que la Pau i la Concòrdia ,

omplin sempre les vostres vides.


Harmonia i Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

1 d'abril de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada