dilluns, 24 d’abril del 2023

Kummakivi


Trescant pel facebook,  em vaig trobar una imatge impactant. 

Tots sabeu de la meva curiositat,  que és font d'aprenentatge. 

Una roca de prop de 500 tones,  als boscos de Finlàndia, a la regió de Savonia del sud.

I , malgrat desafia les lleis físiques ( més tard sabreu perquè) sembla que el fet ocorrè durant l'edat del gel.

Teories...humilitat,  poca.

El desgel dels glacials,  la portaren on es troba, es suposa. 

Una roca que fa 11.000 anys que manté l'equilibri. 

Déu Sant, nosaltres per mantenir un mínim equilibri, durant la nostra vida, curteta; 

necessitem,  que totes les forces celestials ens ajudin, i així i tot, no és permanent. 

La imatge,  em va corprendre. 

Vaig sentir,  que em portava un missatge,  per transformar el meu sentiment, amb paraules.

Equilibri,  que manca tant al món i la natura el mostra? 

I perquè no.


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

24 d'abril de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada