dissabte, 22 d’abril del 2023

Màgia creativa

Tinc una estranya costum,  pinto  quadres amb paraules; 

ja què d'elles, es desprenen imatges,  per a qui les llegeixi. 

No vull , que ho percebi amb els meus ulls, mirada; 

sinó amb la seva.

Aquí,  rau la màgia 

i el sortilegi que provoquen. 

Jo veig,  percebo la mar, i més, i

les emocions que em porten, 

les transmut en paraules. 

Quines seran les teves emocions,  

quan em llegeixis? 

A on, a quin indret, 

a quin temps, et portaran?

Infinites tècniques creatives, provoquen aquests prodigis. 

Ens transporten a uns mons, sols existents dins nosaltres i a vegades per l'escala dels records.

Som, en part, uns certs mags, 

que fan ressorgir vivències,  d'un jardí màgic, tal volta inexplorat. 

Imatges,  pintures,  poesia,  literatura,  escultures,  fotografies, música,  teatre, cinema...

tu arribes al món que t'estimulen. 

Que moltes vegades, desconeixerem, on t'han portat.

A no ser, que ho desitgis i ens ho facis saber. 

Tot un agraïment,  per totes les persones que creen. 


Josep Bonnín i Segura

Vilafranca de Bonany 

Revetlla de Sant Jordi 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada