dimecres, 29 de març del 2023

Paraules que escalfen

Avui ha estat un dia que m'ha alegrat molt. 

En primer lloc, l'arribada a canostra, del llibre "El secret del meu nom" de Teresa Saborit,  

publicat a través d'un verkami,  al que vaig participar. 

Una crak de la literatura i la comunicació. 

Sempre visca la cultura!

Després,  m'he topat amb unes paraules, a la xarxa, dedicades a mi.

L'estimat Norat,  administrador del grup "Projecció Cultural de ses nostres illes" ; 

m'ha dedicat unes paraules entranyables,  

envers la meva participació poètica dins el grup. 

M'ha regalat una balquena de qualificatius, preciosos. 

Acompanyades d'una glosa, i una imatge fantàstica. 

A dir que m'han emocionat,  com els comentaris posteriors,  

d'altres membres del grup.

Una cullerada de mel, sempre és ben rebuda; 

tot i que mai perdre la humilitat.  

Actitud vital, per fer camí endavant.

Al grup, 

cal mencionar,  

que existeixen unes persones amb una creativitat i sensibilitat infinita. 

Una d'elles, és Josep Valls, (magnífic fotògraf) amb qui he tingut una estreta col·laboració, 

de la que orgullós estic.

Qui em coneixeu,  sempre la gratitud per endavant. 

Si vas plantant bones llavors, sempre la recollida,  és un regal.


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

29 de març de 2023


https://www.facebook.com/groups/709592003094757/permalink/1212873799433239/

Enllaç de les paraules  del meu amic Norat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada