divendres, 31 de març del 2023

Papallona d'ales blanques

 Sent que reflecteixen el meu esperit,  lliure de llastres.

Sovint,  se m'acosten i percep el seu missatge lleuger.

Em diuen: 

-Josep ,vola, que tu pots i en saps.

No t'acovardeixis...

I transmeteu.  Per favor.

Qui ens atormenta i no ens deixa volar? 

Em responen, sempre. 

-La vostra ment, que viu en un gran camp de suposicions. 

Nosaltres som papallones,  i sent-ho, no demanem res més. 

Vosaltres,  creeu falsos mons, i  vos imagineu qui no sou.

El treball que heu de fer ,  és  descobrir,  

que sou un esperit,  que ha triat un cos humà. 

Nosaltres,  som, això simplement. 

Per què vos costa tant a vosaltres,  comprendreu? 

Vaig mirar la papallona,  amb silenci. 

La seva veritat, em va emocionar i vaig percebre,  que m'explicava, una realitat tan senzilla  que nosaltres, inconscientment,  ens ocultavem. 

Sigilosament,  li vaig donar les gràcies. 

La saviesa arriba, del saber aprendre.


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

31 de març de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada