diumenge, 12 de març del 2023

Jo sóc natura

Conseqüentment, 

amb el que som,

desobeiex,  

els ordres establerts.

Vaig néixer indisciplinat,  i anàrquic,  com la natura, 

que té els seus cicles propis.

I jo, estimats amics,  talment com vosaltres,  sóc natura. 

Les caligrafies que ella em regala,  on sóc capaç de crear,  

omplen infinitats de vessants de la meva vida,  

i mai me n'he empenedit, ben el contrari. 

Gratitud sempre. 

Ella, és imaginativa,  i crea secrets i misteris; 

jo, com formo part d'ella, també. 

Déu,  és música, geometria i matemàtiques,  i jo , com a xispa, guspira seva,  també. 

Per intentar expressar-me empro 

la música de les paraules,  la geometria de les lletres, i

les matemàtiques dels sentiments. 


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

12 de març de 2023


* Per un escrit així,  no fa tans anys, la inquisició,  m'hagués condemnat a la foguera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada