dissabte, 18 de març del 2023

Agombol i conhort

Amic meu, has encertat. 

Sensiblement ho has expressat així: 

"Josep,  els teus escrits,  donen conhort " 

Quines paraules més  entranyables...

Defineixen, el que pretenc fer, 

amb elles, 

ja què al món que vivim, 

en manca a balquena.

Quanta alegria amic, 

que em facis saber,  

la teva percepció. 

M'has emocionat, i de la emoció,  ha nascut el poema,  que és una mica teu. 

Conhort!  

Paraula màgica, que 

crea un fet alquimic, en la vida d'altri,  com l'agombol. 

Del pou de la foscor, a la clariana de la llum i l'esperança.  Preciós!

Màgia pura!

Paraules,  gestos,

 accions...que encoratgen,  

a donar la primera passa,  

per deixar enfora la foscor.

Aconhorta-re 

els moments desesperançats,  

perquè hi entri una retxillera de llum,  

per veure un nou camí.

Tu pots! No ho dubtis. 

Que les meves paraules t'aconhortin. 


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

18 de març de 2023


* Dedicat al meu amic Vicenç Calonge Gustà ,que sense les seves paraules, tal volta,  no existiria  aquest poema.

Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada