divendres, 14 d’abril del 2023

Jugar

 Capto els espais diminuts,  sense deixar de sorprendre'm. 

Si son sigilosos,  més,  

m'atreven, 

donant ales, a la meva curiositat insaciable. 

Sé,  del què escric,  

tot i que, m'haurien d'estorquir,  

abans de revelar 

el meu secret. 

Jugo a crear mons inexistents; I vosaltres,  estimats,  

viatgeu per ells.

Una llançadora de fantasia,  creada amb les paraules. 

Vos  convid,  a deixar llastres i pors.

Volar,

lleugers,

sense gaire equipatge. 

Un salt al buit? 

Encara no,

 passa a passa,

 tot arribarà. 

Caldrà fer el rodatge. 

No tingueu presa. 

Simplement, 

 gaudiu del viatge, 

del què aneu descobrint; 

del què vos faci vibrar,  fins a tenir calfreds inexplicables. 

Cada un de vosaltres,  és el comandant del seu propi vol.

Condició "sine qua non " de la vida.

Jo, empri,  uns estris,  per convidar-vos al meu vol. 

Vosaltres trieu,  en plena llibertat. 

No hi ha paracaigudes. 


Josep Bonnín i Segura 

Vilafranca de Bonany 

14 d'abril (republicà)

de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada