diumenge, 15 de gener del 2023

Canvis

 Escrits d'hivern 


Per mitjans de gener, els poemes creixen casolans

i han recercat un aixopluc en un blog meu.

Ja no sé si respòn, a "Sota la meva mirada" primer llibre de narrativa breu publicat el 2009.

També podria ser portés el nom "Jo et portaré la llum" títol d'un poema molt antic, que m'estim molt.

Desprès de quasi quatre anys, d'escriure un poema cada vespre i a part del meu perfil de Facebook, a la pàgina de "Projecció cultural de ses nostres illes" i enviar-lo personalment a amics i amigues, he considerat, canviar el format.

Seguirà al meu perfil i a la pàgina de "Projeccions..." 

També al meu blog i veuré quin efecte té, no enviar-lo de manera personalitzada.

I si hi haurà comentaris, que abans es feien per WhatsApp, o Messenger, per on eren enviats.

Qui vulgui llegir els meus poemes, haurà de fer un petit esforç: cercar-me.

Qui tengui a bé fer-me algun comentari (n'he rebut bastants i em fan sentir acompanyat) perfecte.

També qui pel motiu que sigui, no el faci, cap problema.

Sabeu que tant n'Harmonia com jo, som sincers i anem amb la cara i el cor de front.

Ho havíem d'escriure, aquest final d'una etapa, d'un repte.

No, és gaire segur, que hi hagi un poema cada vespre.

Em prenc un temps de reflexió i tal volta escriure més reposat.

Gràcies a tots els que m'heu seguit durant aquest temps.


Josep Bonnín i Segura

Vilafranca de Bonany

15 de gener de 2023

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada